اس ام اس دلشکسته ها
سوته دل
درباره وبلاگ


سلام امیدوارم از وبلاگ من خوشتون بیاد ولی هیچ وقت عشقو جدی نگیرین.

پيوندها
عشق کره
فروش ساعت مچی
غریبه
خوش بیان
دری نگب تیم
زمستونه
دنیای تیره
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سوته دل و آدرس hamnafaseman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 198
بازدید کل : 91757
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
فاطمه

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 30 دی 1391برچسب:, :: 12:0 :: نويسنده : فاطمه

حالا که رفتني شده اي طبق گفته ات
باشد، قبول...لااقل اين نکته را بدان:

آهن قراضه اي که چنان گرم گرم گرم
در مي تپيد،
            دلم بود...
                نا مهربان..



---------------

ما که رفتيم حالا تو ميموني و عشق جديد   

 ميدونم چند روز ديگه ميشنوم جدا شديد

 

--------------

به نامردي نامردان قسم خوردم

که نامردي کنم در حق نامردان

 

-------------

الهي يکي پبدابشه رو دلت پا بزاره 

هرچي که با من ميکني  يه روز به روزت بياره

 

-------------

دل كه رنجيد از كسي خرسند كردن مشكل است

شيشه بشكسته را پيوند كردن مشكل است

 

-------------

دل من تـنها بـود ،

دل من هرزه نـبـود ...

دل من عادت داشـت ، که بمانـد يک جا

به کجا ؟!

معـلـوم است ، به در خانه تو !

دل من عادت داشـت ،

که بمانـد آن جا ، پـشـت يک پرده تـوري

که تو هر روز آن را به کناري بزني ...

دل من ساکن ديوار و دري ،

که تو هر روز از آن مي گـذري .

دل من ساکن دستان تو بود

دل من گوشه يک باغـچه بـود

که تو هر روز به آن مي نگري

راستي ، دل من را ديـدي ...؟!!



---------------

من آهنگ غريب روزگارم. غمي بي انتها در دارم. تمام هستي ام يک قلب پاکست. که آن را زير پايت مي گذارم.



--------------

زندگي اجبار است ... مرگ انتظار است ... عشق يك بار است ... جدايي دشوار است ... ولي ياد تو تكرار است ... !


--------------


عاشقت خواهم ماند بي آنکه بداني دوستت خواهم داشت بي آنکه بگويم درد دل خواهم گفت بي هيچ گماني گوش خواهم داد بي هيچ سخني در آغوشت خواهم گريست بي آنکه حس کني در تو ذوب خواهم شد بي هيچ حراراتي اينگونه شايد احساسم نميرد

 

------------

روز اول خيلي اتفاقي ديدمت...
روز دوم الکي الکي چشمهام به چشمت افتاد...
هفته بعد دزدکي بهت نگاه کردم...
ماه بعد شانسي به دلم نشستي
و
حالا سالهاست يواشکي دوست دارم

 



ممنووووووووووووووووووون که به ادامه هم رفتی نظر بدید

نظرات شما عزیزان:

mobin
ساعت19:15---30 دی 1391
عالی بود ایول


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: