عیدتون مبارک
سوته دل
درباره وبلاگ


سلام امیدوارم از وبلاگ من خوشتون بیاد ولی هیچ وقت عشقو جدی نگیرین.

پيوندها
عشق کره
فروش ساعت مچی
غریبه
خوش بیان
دری نگب تیم
زمستونه
دنیای تیره
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سوته دل و آدرس hamnafaseman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 191
بازدید کل : 91750
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
فاطمه

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 29 اسفند 1398برچسب:, :: 14:47 :: نويسنده : فاطمه

سلام به تموم دوستای گلم به وبلاگ خودتون خوش اومدید دیگه کم کم باید سال نورا تبریک گفت.سال جدیدتون مبارک امیدوارم سال خوبی رو داشته باشید .سالی پراز شادی و نساط براتون آرزو میکنم.

 

              عیدتون مبارک



ممنووووووووووووووووووون که به ادامه هم رفتی نظر بدید

نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت17:40---14 ارديبهشت 1392
سلام عزیزم من بازم سرزدم ولی توچراسرنمیزنی وبت قشنگه من لینکت کردم توهم منولینک کن وخبرم کن بیاسربزن منتظرم منتظرنزاری هاااااااااااااااااااااااا

......
ساعت14:31---9 ارديبهشت 1392
من یه وبلاگ واسه تولد دوستم ساختم.بیا و بهش تولدش رو تبریک بگو
ممنون میشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: